Bra COM er en nettskytjeneste for enkel og effektiv kommunikasjon internt og eksternt, bygget rundt Microsoft Skype for Business-plattformen. Løsningen er tett integrert med Exchange, Sharepoint og Office pakken.

Skype for Business har funksjonalitet for direktemeldinger, tilgjengelighetsinformasjon, IP-telefoni, en-til-en videokonferanser og en-til-mange webkonferanser. I tillegg til video kan skjermer, applikasjoner, presentasjoner og elektroniske tavler deles mellom møtedeltakerne.

Mange funksjoner

Med Bra COM får du én kommunikasjonsopplevelse, og én klient for samordnet kommunikasjon med direktemeldinger, møter og tale. Du kan kommunisere fra Office og SharePoint. Informasjon om tilstedeværelse vises i Microsoft Outlook, SharePoint og andre Office-programmer.

Du får enkle, grunnleggende og pålitelige konferansefunksjoner. Skrivebord og programmer, PowerPoint-opplasting og tavlefunksjoner kan deles. Med ett enkelt klikk i Outlook eller i møtepåminnelsen kan du planlegge og delta på møter. I Enterprise Plus versjonen er dette også en fullverdig IP-telefoni løsning med avansert sentralbord og callcenter funksjonalitet.

 


Dette får du

  • Tilgang til en fullskala redundant Skype for Business-plattform
  • Reklamefritt
  • All kommunikasjon er kryptert og sikker
  • Logget kommunikasjon/historikk
  • Integrert med Exchange og Sharepoint
  • Standard, Enterprise eller Enterprise Plus funksjonalitet og lisens
  • Direktemeldinger/Instant Messaging/Chat
  • Tilgjengelighetsinfo integrert med Exchange og Active Directory 

Se mer info under for flere inkluderte funksjoner

 


Fakta om tjenesten

  • Utvid tilgjengelighetsinformasjon med personlige meldinger, plasseringer og bilder. Du kan angi tilgjengelighetsstatus selv, eller den kan angis automatisk basert på Outlook kalenderen, påloggingsstatus og annet.
  • Gå aldri glipp av en samtale. Bruk samtidig ringing til å få innkommende samtaler automatisk til å ringe på mobiltelefonen eller et annet telefonnummer i tillegg til på skrivebordsklienten.
  • Informasjon om tilgjengelighet vises i Microsoft Outlook, SharePoint og andre Office-programmer

  • Mer informasjon, trykk her

    +

    Integrasjon med Exchange

    Skal du kommunisere med personer utenfor organisasjonen, kan du bruke tilstedeværelse og direktemeldinger med andre Microsoft Lync brukere utenfor din organisasjon. Integrasjonen med Exchange og Outlook gjør det raskt og enkelt å finne kontakter og telefonnummer. Vårt utvalg av anbefalte kommunikasjonsprodukter som telefonapparater, headset og webkameraer angitt lenger ned på siden fungerer godt sammen med vanlig PC utstyr og vår Bra COM tjeneste.

    Du kan bruke tilgjengelighet og direktemeldinger sammen med andre Microsoft Lync brukere utenfor din egen organisasjon

    Effektivt konferanseverktøy

    Hvis du organiserer en konferanse, kan du plassere deltakerne i en "lobby" og deretter slippe dem inn for å unngå pinlige feil eller sikkerhetsproblemer

    Med standard versjon får du:

    • Direktemeldinger/Instant Messaging/Chat
    • Tilgjengelighetsinfo integrert med Exchange og Active Directory 

    Med Enterprise versjonen får du i tillegg:

    • PC-til-PC audio og video konferanser
    • Én-til-mange web- og videokonferanser med dial-in funksjonalitet fra offentlig telenett
    • Mulighet til å sette opp elektroniske møter eller store konferanser og kurs med eksterne gratis gjestebrukere
    • Mulighet til å dele skjermbilder, presentasjoner, elektroniske tavler eller video med en eller mange kollegaer eller gratis gjestebrukere
    • Gratis IP-telefoni til andre Lync brukere

    Med Enterprise Plus versjonen får du i tillegg:

    • En fullskala IP-telefoniløsning integrert med offentlig telenett
    • Avansert og moderne sentralbord og callcenter funksjonalitet med ringegrupper, køer, talemenyer, statistikkrapporter og overvåking av køer
    • En sentralbordapplikasjon som er tilgjengelig overalt
    • Full integrasjon med Outlook og Exchange sine adressebøker for raske telefonnummeroppslag og ett-klikks anrop
    • Mulighet for å benytte USB headset til PC eller en av våre anbefalte Lync HW telefonapparater
    • Full kontroll på anropslogger
    • Mulighet for å ringe samtidig på mobiltelefon og Lync
    • Enkle funksjoner for annen viderekobling
    • Tilgang på kontorets telefonnummer overalt

     

Priser

Produkt Pris
Skype for Business Enterprise kr 90,- per mnd
Skype for Business Plus telefonitillegg kr 50,- per mnd
Lync Enterprise Plus telefoniutveksling kr 1 250,- per mnd
10 SIP talekanaler kr 500,- per mnd
Etablering 1 mnd.leie
Tilleggsprodukter
HP4120 Lync telefonapparat Kr 1 680,-
Jabra Pro 550 UC USB Headset (duo) Kr 440,-
Microsoft Lifecam webkamera (cinema) Kr 400,-

Dokumentasjon