Johnet blir Braathe Gruppen

Johnet har blitt til Braathe Gruppen

Hva er bekymringsfri IT?

Vi søker å være bevisste, responsive og ambisiøse – dette utgjør BRA, som er vårt arbeidsmantra i hverdagen, for å besørge nettopp «bekymringsfri IT» for våre kunder. Vi viser at vi er bevisste vårt ansvar for kollegaer, kunder og andre. Vi er responsive ved at vi utfører våre oppgaver effektivt, til angitt tid og med angitt kvalitet. På egne vegne, og som representanter for bedriften vi er ansatte i, er vi ambisiøse.


Se video her

Her har de 70 serverrack på låven og direkte forbindelse til NIX
– Vi har alltid produsert tjenester fra vårt eget datasenter. Nå er det en spennende tid vi er i med mye fokus på den hybride reisen. Dette prøver vi å være i førersetet av nå, ved siden av de tradisjonelle tjenestene, sier Direktør Teknologi og Tjenesteutvikling, Håkon Svendsen, i intervju med digi.no.
(Foto: Harald Brombach)

Johnet blir en del av Braathe Gruppen

Johnet AS har siden 1988 levert tjenester innenfor IT-infrastruktur, IT-drift og skytjenester. Selskapet har spesialisert seg på SMB og har gjennom eget datasenter og med Microsoft sine skytjenester levert samhandling og teknologi med #SmartArbeid. Selskapet har 16 ansatte som er lokaliserte på Gran på Hadeland.

Les pressemeldingen

Leter du etter pålogging til din ASP-løsning?

Vi har samlet alle våre kundeportaler på braathe.no/portaler, her finner du også kobling til pålogging til ASP for tidligere Johnet-kunder.

Trenger du hjelp?

Vi kan hjelpe deg raskt ved å fjernstyre din PC. Ved å starte en fjernstyringsøkt aksepterer du at vi kobler oss til din pc og samtidig at vi fakturerer medgått tid med pr. påbegynt 1/2 time for denne hjelpen iht. våre avtalte timesatser. Dersom noe av dette er uklart så spør oss før vi tilkobler. Du finner link til fjernstyring på vår side braathe.no/fjernhjelp.

Telefonnummer og e-postadresse til support er som følger:
61 33 88 55 og support.johnet@braathe.no.

Åpningstider er mandag til fredag 08.00 til 16.00
For kunder med utvidet support, som tidligere: 07.00 – 22.00 / Helg og helligdager: 10.00 – 18.00

La oss hjelpe deg opp i skyen