Braathe blir med iteam, les mer her
Skytjenester & Infrastruktur

Managed Services

Med Managed Services kan du ta i bruk de beste skyløsningene i markedet – og vi håndterer all daglig drift.

Sikre og stabile virksomhetskritiske løsninger

Med Managed Services kan du ta i bruk de beste skyløsningene i markedet – og vi håndterer all daglig drift.

Med Managed Services fra oss, abonnerer du på hele driftsoppgaven for din IT-infrastruktur. Du betaler en månedlig sum for at vi tar ansvaret for overvåkning og varsling av viktige alarmer. Vi patcher og oppdaterer i henhold til SLA, og retter eventuelle feil i henhold til avtalte rammer. Det skal jo bare virke, ikke sant?

Med Managed Services som tjeneste vil du få tilgang til over 40+ høyst kompetente konsulenter, innenfor hvert sitt fagområde – som sørger for bekymringsfri IT

Denne tjenesten passer for deg som eier egen infrastruktur, har workloads i Azure eller en annen public cloud, men vi drifter den for deg.

Hvorfor velge Managed Services:

  • Du får løpende tilgang til både helt up-to-date systemer og får videreutviklet din virksomhet. Med Managed Services omorganiseres og styrkes hele din virksomhet.
  • Forutsigbare kostnader – du får høy grad av sikkerhet, servicegrad og ytelse.
  • Våre ressurser er alltid oppdaterte og jobber hele tiden med å holde seg kompetente innenfor sine respektive områder.
  • Minimalt med risiko. En selvfølgelig del av Managed Services, er overvåkning og hendelsesoppfølging, etter godt etablerte rutiner.

Dette flytteprosjektet er kanskje det beste IT-prosjektet jeg har vært med på i min 20-årige karriere. Jeg kan nesten ikke skryte nok av den kvaliteten og oppfølgingen vi har fått.

Terje Odden
IKT-sjef, Porsgrunn kommune
  • Basis SLA

    Hvis kjernearbeidstiden er det viktigste for deg og din bedrift

    Innenfor ordinær arbeidstid
  • Standard SLA

    For den profesjonelle kunden

    Respons også på kveldstid
  • Pluss SLA

    For deg som er avhengig av tilgjengelighet 24/7/365

    Vår raskeste responstid
  • Basis SLA

  • Standard SLA

  • Pluss SLA

Sammenlign

  • Support 07.30-16.30

  • Tilgang til vakttelefon

  • Ikke-kritisk alarm neste hverdag

  • Kritisk alarm hverdager

    • Varsles i perioden 07.30-16.30
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles i perioden 07.00-23.00
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles 24/7
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
  • Ikke-kritisk alarm

    • Varsles innen 3 dager
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles innen 2 dager
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles innen 1 dag
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
  • Kritisk alarm

    • Varsles innen 5 timer
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles innen 3 timer
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
    • Varsles innen 1 time
      Basis SLA
      Standard SLA
      Pluss SLA
Meld interesse

Send oss e-post adressen din, så vil en av våre kunderådivere ta kontakt med deg.