Si hei til braathe.no-chatten

Vi har i mange år fått skryt for vår supporttjeneste, og det er vi veldig stolte av. Support er noe vi inkluderer i alle tjenester – og med god grunn. Vi vil at du skal være trygg på at du får svar som kunde hos oss. Med mange herlige kollegaer på laget har vi løst både små og store floker for våre kunder. Noen ganger med fjernstyring, noe over telefon, og mye på mail.

Vi ønsket å ta det et steg lengre. Slik at du ser umiddelbart hvor du skal ta kontakt når du trenger oss, og at det skal gå raskt. Chatten er til for de enkle ting: om du ikke får logget deg på, tips rundt noe av en tjeneste eller om du ønsker gode råd fra en kunderådgiver. Det er dette chatten er til!

Chatten finner du nede i høyre hjørne på braathe.no vår. Det gjelder både mobil og PC. På bildet under ser du hvordan ikonet ser ut.

Har du hilst på folka våre i support? Hvis ikke anbefaler vi en titt på artikkelen om gjengen der. Les mer her. 

Ingen robot her, bare ekte mennesker

Du kan slappe helt av. Vi lanserer ingen robot som skal svare deg. Det er fortsatt oss, Braathe-folka, som skal ta hånd om spørsmålene dine. Du vil hilse på et utvalg av mennesker som følger opp chatten jevnt og trutt i arbeidstiden. Både support og salg er tilgjengelig. Målet er at du skal ha enda enklere tilgang på oss, samtidig som svarene kan komme desto raskere til deg. Vi vil at du skal komme deg videre med arbeidsdagen – ikke sitte fast med oss. 

Chatten er lett tilgjengelig på nettsiden vår, og du kan velge mellom support og salg når du starter dialogen. Deretter er det bare å begynne skrivingen. Løsningen kan ligge nærmere enn du tror.

Hvis du lurer på tekniske ting og sannsynligvis trenger mer omfattende svar – da er det bedre å sende oss en mail på support@braathe.no. På den måten kan vi bidra ved å fjernstyre eller ringe deg. Uansett hva som skjer, så løser vi det sammen.

Vi tok en test av chatten! Den funker bra. Elise var raskt klar for å svare på det vi lurte på.

 

Chatting er noe folk kan

Vi tok en kjapp prat med vår egen avdelingsleder for support. Han heter Lars-Erik og er en fyr som brenner for gode svar. Han forteller at chatten er et steg i riktig retning for både Braathe og kundene våre. – Jeg tror mange vegrer seg for å ta kontakt på telefon eller mail. Så vi på support håper chatten vil bidra til å løse enkle og raske henvendelser. Chatting er jo noe mange er godt kjent med, avslutter han.


Lars-Erik Andersen, Avdelingsleder på Support.

Vi vet de fleste har en profil på et sosialt medium i dag. Det gjør folk godt kjente med måten chatting gjøres på. For mange kan det føles mer naturlig å chatte enn å ta opp telefonen for en samtale. Det er en av mange grunner til at vi ville ta dette steget. Så velkommen skal du være. Vi chattes!