Braathe blir med iteam, les mer her

Digital Arbeidsplass Online

Tjenestebeskrivelse 365 Arbeidsplass

 

 

 

Tjenestebeskrivelse gjeldende fra 01.01.2026

 

 

1         Gyldighet

Brukertjenestene leveres som navngitte enkelttjenester eller som pakker bestående av flere av de navngitte tjenestene, i henhold til Nettskyavtalens Bilag 1: «Priser og omfang» eller SSA bilag.

 

2         Andre vilkår

Alle tjenester beskrevet her leveres i henhold til vilkår i følgende dokumenter som publisert på Leverandørens nettsted:

  • Tjenestebeskrivelse Digital Arbeidsplass Felles Vilkår
  • Sikkerhet SLA for Braathe AS Tjenester
  • Tjenestebeskrivelse Support
  • Tjenestebeskrivelse Backup SLA

 

Brukertjenestene i denne Tjenestebeskrivelsen er dekket av Proaktive Driftstjenester og Reaktive Supporttjenester, som beskrevet nærmere i Tjenestebeskrivelsen «Support» med mindre det er gjort unntak eller tillegg for den enkelte deltjeneste.

 

 

  • Microsoft Online lisenskjøp

Kunden kan kjøpe Microsoft Online-lisenser som rent varekjøp.

 

SLA Punkt SLA Verdi
Grunnleggende etablering av Tenant Inkludert i Etableringsgebyr
Standard lagringssted for Tenant Norge1
Etablering av lisensabonnement (Subscriptions) Inkludert i Etableringsgebyr
Oppsett av administrative kontoer for Kundens Tenant med MFA Inntil 5 administrative kontoer for kundens brukere inkludert i Etableringsgebyr
Tilgang Leverandørens selvbetjeningsportal Inkludert

1 Datalagring i henhold til Microsoft sin gjeldende Tjenestebeskrivelse

  • Kunder med utelukkende Microsoft Online-lisenskjøp fra Leverandøren

Bistand med konfigurasjon, oppsett, bruk og feilretting av MS365-tjenester kan leveres i henhold til Tjenestebeskrivelse «Timebaserte Konsulenttjenester».

 

2.      Microsoft Customer Agreement

Microsoft Customer Agreement (MCA) er en digital sluttkundeavtale som regulerer kjøp og bruk av Microsofts nettskytjenester, inkludert Microsoft 365 og Azure. Avtalen er utformet for å forenkle innkjøpsprosessen og gir kunden fleksibilitet i hvordan og hvor tjenester kjøpes. MCA skal aksepteres av kundens autoriserte representant før leveranser kan påbegynnes, og gjelder på tvers av alle Microsoft-leverandører.
Signert MCA er nødvendig for at Leverandøren skal kunne levere avtalte tjenester. Leverandøren forutsetter at:

Gjelder kunder med brukere dekket av 365 Basic Management (SKU 365BMGMT).

Managed Microsoft 365 gir Kunden en Microsoft 365 Online-tilstedeværelse med oppsett, drift og administrasjon, samt Leverandørens brukerstøtte for Microsoft Nettskytjenester. Funksjonalitet og forvaltningsnivå avhenger av valgt Microsoft lisens og SLA-nivå.

  • Managed Microsoft 365 Online
    • Brukerlisenser for Microsoft 365 Business Basic
    • Webbaserte versjoner av Microsoft Office
    • Tjenester og datalagring i Microsoft nettsky
    • Entra ID P1-lisens
    • MFA (to-faktor) gjennom bruk av betingelsesbasert tilgang (Conditional Access)
    • Managed Microsoft 365 Drift SLA
    • Managed Microsoft 365 Sikkerhet SLA
  • Managed Microsoft 365
    • Brukerlisenser for Microsoft 365 Business Standard
    • Webbaserte versjoner av Microsoft Office
    • Skrivebordsversjoner av Microsoft Office (Microsoft 365 Apps)
    • Brukerstøtte for lokale installasjoner av lisensiert klientprogramvare
    • Tjenester og datalagring i Microsoft nettsky
    • Entra ID P1-lisens
    • MFA (to-faktor) gjennom bruk av betingelsesbasert tilgang (Conditional Access)
    • Managed Microsoft 365 Drift SLA
    • Managed Microsoft 365 Sikkerhet SLA
  • Managed Exchange Online
    • Brukerlisenser for Microsoft Exchange Online
    • Tjenester og datalagring i Microsoft nettsky
    • Entra ID P1-lisens
    • MFA (to-faktor) gjennom bruk av betingelsesbasert tilgang (Conditional Access)
    • Managed Microsoft 365 Drift SLA
    • Managed Microsoft 365 Sikkerhet SLA

 

 

 

  • Managed Microsoft 365 Drift SLA
SLA Drift og Administrasjon SLA Verdi
Microsoft 365 servertjenester og datalagring fra Microsoft Nettsky Ja
Standard lagringssted for ny Tenant Norge1
Drift og administrasjon av Microsoft Online Kjernetjenester Inntil 30min pr henvendelse
Backup av Exchange Online mailbokser, SharePoint Online og OneDrive I henhold til avsnitt Microsoft 365 Backup i Leverandørens Backup Policy publisert på nett
Bistand mot Microsoft Support ved feil som oppstår på Kjernetjenester som er i drift Inkludert inntil 3 timer pr hendelse
Reaktiv brukerstøtte på tjenestene Inntil 30min pr henvendelse

1 Land kan avvike. Datalagring i henhold til Microsoft sin gjeldende Tjenestebeskrivelse

  • Sikkerhets-SLA for Managed Microsoft 365

Enkelte vilkår avhenger av valgt Microsoft lisensnivå og valgt 365 Management/Forvaltningsnivå

SLA Punkt SLA Verdi
Krav om multifaktor autentisering (MFA), for brukere, gjestebrukere og administratorer Ja
Microsoft 365 online tjenester beskyttes med relevante sikkerhetsinnstillinger i henhold til dokumentasjon for Microsoft sin «Best Practice» Ja
Innebygde antispam- og antimalwarefunksjoner i lisensen aktiveres Ja
Microsoft Purview Standard enhetlig revisjonslogging aktivert, 180 dager logghistorikk Ja
Microsoft Purview loggundersøkelser og rapportering. Inntil 30 min pr. henvendelse inkludert Ja
SPF og DKIM verifikasjon av mail avsenderdomene aktivert Ja
Ved blokkering for utsending av e-post for bruker, varsles Leverandøren1 Ja
Ved blokkering for utsending av e-post for kundens tenant, varsles Leverandøren1 Ja
SharePoint Online: Deling begrenses til nye og eksisterende gjestebrukere. Alle brukere kan dele2 Ja
Gruppe med tillatelse til å invitere gjestebrukere (Azure Portal) Standard alle brukere Ja
Tilgang til Kundens Azure-portal begrenses til administratorkontoer Ja

1Microsoft blokkerer utsendelse av e-post ved overskridelse av systemgrenser
2Delingspolicy kan endres på skriftlig forespørsel fra Kunden til support@braathe.no

 

 

 

  • Managed Microsoft 365 Online Kjernetjenester

Følgende Microsoft online-tjenester regnes som Kjernetjenester hva angår Leverandørens SLA:

  • Microsoft 365 Apps-apper Online
  • Microsoft Exchange Online
  • Microsoft SharePoint Online
  • OneDrive for Business
  • Microsoft Teams
  • Microsoft Entra ID

Leverandøren skal inneha god kompetanse på ovennevnte Kjernetjenester.

Kjernetjenester inkluderer administrasjon, drift og feilretting i henhold til SLA.

  • Tilleggsprodukter utenom definerte Kjernetjenester

Henvendelser som gjelder andre Microsoft Online produkter, tjenester og funksjoner støttes etter «Beste innsats» -prinsipp med 30 minutter Reaktiv Brukerstøtte. Ytterligere bistand eller eventuelle tilpasninger leveres i henhold til Tjenestebeskrivelse «Timebaserte Konsulenttjenester».

 

  • Managed Microsoft 365 etablering

Følgende etablering er inkludert i etableringsgebyr for Tjenesten:

  • Opprettelse av Microsoft 365 Online-tenant for Kunden, med registrering av inntil 3 av Kundens egne domenenavn.
    • Tilpasning av eksisterende Tenant, om Kunden har slik fra før
  • Etablering av nødvendige abonnementer og tilhørende lisenser
  • Etablering av nødvendig brukermiljø på grunnlag av lister tilsendt fra Kunden*
    • Brukerkontoer og tildeling av lisenser
    • Ressurs og romkontoer
    • Grupper og innmelding av brukere
    • Felles mailbokser
    • Utsending av brukerinformasjon for førstegangs pålogging
  • Konfigurasjon av inkluderte online kjernetjenester, inkludert oppsett av gjeldende sikkerhets-SLA for tjenestene:
    • Entra ID
    • Exchange Online
    • SharePoint Online
    • OneDrive for Business
    • Teams
  • Tilgang til brukerveiledninger

* Leverandøren kan sende ut nødvendige listemaler

 

Del 3: 365 Arbeidsplass

  • Generelt

Gjelder kunder med brukere dekket av 365 Premium Management (SKU: 365PMGMT).

365 Arbeidsplass Tjenestepakker leveres i variantene:

  • 365 Arbeidsplass Business Premium
  • 365 Arbeidsplass E3
  • 365 Arbeidsplass E5
  • 365 Arbeidsplass F3

Tilleggsfunksjonalitet til pakkene kan leveres under betingelser som angitt ovenfor i Del 2: Managed Microsoft 365.

  • 365 Arbeidsplass Business, E3 og E5

365 Arbeidsplass Business Premium, E3 og E5 gir Kunden en fullverdig løsning for brukernes PC-/Mac-baserte arbeidsplasser. Pakkene inkluderer lisenser, oppsett, drift og administrasjon av Microsoft 365-tilstedeværelse, samt oppsett, drift, administrasjon, sikkerhetsfunksjoner og brukerstøtte knyttet til brukernes PCer og mobile enheter.

  • 365 Arbeidsplass F3

365 Arbeidsplass F3 gir Kunden en fullverdig online Microsoft 365-løsning. 365 Arbeidsplass F3 inkluderer online utgaver av Microsoft 365 Apper. For pakker basert på MS 365 F-serien inkluderer ikke tjenesten support på endepunkter, kun begrenset grunnleggende drift av mobile enheter (Nettbrett og mobiltelefoner).

 

  • Lisens

For Onlinepakkene leveres data og servertjenester fra Microsoft sine datasentre.

Pakke Business Online E3 Security Online E5 High Security Online F3 Online

 

Grunnlisens1 MS 365 BP MS 365 E3 MS 365 E5 MS 365 F3
Drift SLA 365 Arbeidsplass 365 Arbeidsplass 365 Arbeidsplass 365 Arbeidsplass2
Security Baseline Ja Ja Ja Ja

 

1Se Microsoft nettsider for detaljert funksjonalitet og innhold i lisens og tjenester fra produsenten

2For pakker basert på MS 365 F-serien inkluderer ikke tjenesten drift og support for endepunkter, kun begrenset grunnleggende drift av mobile enheter basert på MAM/MDM (Nettbrett og mobiltelefoner).

 

365 Arbeidsplass leveres som frittstående tjenestepakker i form av valgt lisens og tilhørende Management (SLA). Pakkene inkluderer lisenser for programvare som angitt senere i denne Tjenestebeskrivelsen, samt tjenester som definert under avsnittet SLA.

Pakkene inkluderer lisenser og tilganger som driftes fra Microsoft sin nettsky.

 

 

  • 365 Arbeidsplass Drift SLA
SLA drift og Administrasjon for 365 Arbeidsplass SLA Verdi
Microsoft 365 tjenester og datalagring fra Microsoft Nettsky Ja
Administrasjon av Exchange, SharePoint, Teams og Intune, samt brukere, grupper og enheter i Microsoft Entra. Ja4
Drift av Windows Server Virtuell maskin i Leverandørens datasenter, for SSO bruker- og passordsynkronisering. Ved behov1
Bistand mot Microsoft Support ved feil som oppstår på Kjernetjenester som er i drift Inkludert inntil 3 timer pr hendelse
Tilbakestilling og gjenoppretting av operativsystem og Microsoft 365 Apps ved hjelp av Autopilot4 Inkludert
   
Feilretting av Leverandørens administrative verktøy Inkludert
Backup av Exchange mailbokser, Teams, SharePoint og OneDrive3 Lisens og drift inkludert2
Backup lagring Belastes etter forbruk
Reaktiv brukerstøtte på leverte tjenester; inntil 30 minutter pr. henvendelse4 Ja
Proaktiv Drift av Intune Windows PC-klientutstyr, inkludert operativsystem4 Ja
Proaktiv Drift av Skrivebordsversjoner av Microsoft Office programmer installert på Intune enheter4 Ja
Reaktiv Brukerstøtte på Intune-administrerte klientenheter; inntil 30 minutter pr. henvendelse4 Ja
Reaktiv brukerstøtte på fagapplikasjoner installert på klient, inntil 30 minutter pr. henvendelse4 Ja
Administrasjon av Microsoft 365-tenant, lisensabonnement og Microsoft Entra  brukerkontoer i hht Leverandørens standard oppsett Ja
Bistand ved behandling av garantisaker for klientenheter levert av Leverandøren Ja
Rådgivning ved lisenskjøp Ja
Tilbakestilling av klient ved cyberangrep Ja
Standard klargjøring etter diskbytte, reparasjon og virusfjerning4 Ja
Tilgang til Microsoft Company Portal med et utvalg standardapplikasjoner5
Mulighet for utrulling av ønskede applikasjoner med selvbetjening
Ja

1Gjelder kunder med tjenester i henhold til «Digital Arbeidsplass fra Leverandørens Datasenter».
2Se Leverandørens «Backup Policy» som publisert på deres nettsted.  

3365 Backup begrenset til standard funksjonalitet i backup programvaren og Microsoft plattform.
4For pakker basert på MS 365 F-serien inkluderer ikke tjenesten support på endepunkter, kun begrenset grunnleggende drift av mobile enheter (Nettbrett og mobiltelefoner).

5Basis utvalg: Microsoft 365 Apps, Edge og Chrome.

 

 

  • Sikkerhet SLA for 365 Arbeidsplass

Sikkerhet SLA-tjenestenivåer er angitt med overordnet beskrivelse nedenfor. Sikkerhet SLA-nivåer utnytter funksjonalitet som er inkludert i lisensierte Microsoft tjenester og produkter. Sikkerhet er satt i fokus samtidig som brukere gis en god opplevelse. Nærmere teknisk beskrivelse av innstillinger kan oversendes Kunden på forespørsel. Det tekniske grunnlaget kan være gjenstand for oppdatering tilpasset endringer i produktene og Produsentens «Best Practice».
Samlet sikkerhetsnivå avhenger av valgt kombinasjon av brukerlisenser og evt. tilleggs-lisenser.

For lisensene 365 Business Premium og 365 E3 kan hhv Defender Suite for Business eller E5 Security velges som tilleggslisens med MDR (Managed Detection and Respons) SLA. E5 Security Sikkerhet SLA vil da være gjeldende.

Sikkerhet SLA for 365 Arbeidsplass F3 Business E3 Security E5 Security
Alle innstillinger fra «Managed O365 sikkerhet-SLA» X X X X
Microsoft Security Baseline aktivert (se eget avsnitt nedenfor)   X X X
Konfigurasjon av samsvarskrav for Windows og Mac endepunkter for tilgang til Microsoft online tjenester1   X X X
Aksjon på high alerts fra Microsoft Defender Security Center   X X X
Etablering av et utvalg Attack Surface Reduction regler   X X X
Mobile Application Management konfigureres, skrus på etter avtale (se avsnitt nedenfor) X X X X
Avviksmelding som gjelder enhetens samsvar med Intune policy, sendes til sluttbruker   X X X
Drift av Microsoft Defender Antivirus som inkludert i operativsystem og lisens.   X X X
Drift av Microsoft Defender for Endepunkt som inkludert i MS 365 lisens. Avviksmeldinger til bruker ved hendelse.2   BP P1 P2
Konfigurasjon av Windows Update for løpende oppdatering av kumulative oppdateringer av Windows Operativsystem.3   X X X
Drift og vedlikehold av Intune for Windows   X X X
1 time årlig sikkerhetsrådgivning og gjennomgang av Kundens Microsoft Secure Score. Utføres på Kundens forespørsel.   X X X
Aktivering av Microsoft standard konfigurasjon av Office Message Encryption-tjeneste (OME) og Azure Information Protection (AIP) X X X X
Drift av risikobasert aksesskontroll       X
Safe Document for Office Clients       X
Defender for Cloud Apps       X

1 Samsvarskravet kan justeres for Kundens løsning på forespørsel. Kan være nødvendig dersom Kundens utstyr eller programvareinstallasjoner ikke kan tilfredsstille samsvarsregler.

2Avviksmeldinger kan i tillegg sendes til Kundens systemansvarlig. Varslingsoppsett gjøres på forespørsel til support@braathe.no
3Gjelder ikke oppgradering til nye hovedversjoner av operativsystem. Leverandøren kan bistå med oppgradering av hovedversjoner som Timebasert Konsulentoppdrag.

  • 365 Arbeidsplass online Kjernetjenester

Følgende Microsoft og andre online-tjenester regnes som Kjernetjenester hva angår Leverandørens SLA:

  • Microsoft 365 Office-apper online
  • Exchange online
  • SharePoint Online
  • OneDrive for Business
  • Teams
  • Entra ID
  • Komponenter i Enterprise Mobility and Security-lisens inkludert i tjenesten, herunder
    • Intune
    • Entra ID P1/P2
    • Azure Information Protection P1/P2
    • Microsoft 365 Defender
  • Windows AutoPilot

Leverandøren skal inneha god kompetanse på ovennevnte Kjernetjenester.

Kjernetjenester inkluderer administrasjon, drift og feilretting for online tjenester i henhold til SLA. Henvendelser som gjelder andre Microsoft Online tjenester og funksjoner støttes etter «Beste effort» prinsipp innenfor Reaktiv Brukerstøtte, eller som konsulenttjeneste i henhold til Tjenestebeskrivelse «Timebaserte Konsulenttjenester».

  • Microsoft Security Baseline

Leverandøren benytter seg av Microsoft Security Baseline for å sette sikkerhetsinnstillinger for Kunden basert på funksjonalitet som finnes i Kundens lisenser. Security Baseline representerer Microsoft sin «Beste praksis» for sikkerhet på endepunkter og er et omfattende sett av innstillinger og krav til system som til sammen reduserer risikoen for sikkerhetsbrudd.

Leverandøren gjør i tillegg egne tilpasninger og justeringer av innstillinger for å gjøre oppsett og bruk av enheter mest mulig brukervennlig og samtidig sikker.

Microsoft lanserer regelmessige nye Security Baseline. Disse vil gjennomgås og testes av Leverandøren ved lansering og gradvis rulles ut til Kunder dersom nødvendig. Dersom ny Security Baseline fører til vesentlige endringer i bruk av systemene vil Leverandøren varsle Kunden i rimelig tid før utrulling.
Kunde kan velge å ikke ta del i Leverandørens standard vedlikeholdsregime. Videre vedlikehold vil da kunne utføres på forespørsel av konsulent i hht Tjenestebeskrivelse Timebaserte Konsulenttjenester.

  • Etablering

Etablering som angitt i avsnitt «Managed Microsoft 365 etablering». I tillegg:

  • Oppsett av Microsoft Intune for å understøtte drift av Kundens PC’er med Windows 11 Pro eller nyere OS.
    • Oppsett av sikkerhets-SLA i henhold til brukerens lisens/tjenestepakke
    • Oppsett av automatisk utrulling av Microsoft Office for skrivebord til Kundens PC’er med Windows 11 Pro eller nyere OS.
  • Oppsett av Windows AutoPilot selvbetjent Windows PC-klargjøring
    • Innhenting av nødvendig informasjon fra Kundens nye og eksisterende PCer utføres som Timebasert Konsulenttjeneste dersom automatisk innhenting ikke er tilgjengelig.
  • Mobile Application Management (MAM) Etablering og konfigurasjon

365 Arbeidsplass tjenester leveres med Leverandørens standard konfigurasjon av MAM inkludert. MAM gir kontroll, sikring og beskyttelse av organisasjonens firmadata lagret på Android og IOS enheter basert på sentral policy. Policy leveres konfigurert, men aktiveres kun etter avtale med kunde. Leverandøren anbefaler MAM som minimum sikringsnivå av IOS og Android enheter.  Standard Policy kan oversendes på forespørsel.

Kunden kan be om at MAM Policy justeres etter behov, utføres som Timebasert Konsulenttjeneste.

  • Mobile Device Management (MDM)

Mobile Device Management funksjonalitet er inkludert i Microsoft Intune lisenser som del av Microsoft 365 pakker. (Funksjonsnivå avhengig av lisenspakke). Lisens gjelder for inntil 5 enheter pr. bruker. MDM gir organisasjonen styrket sikkerhet, styring og kontroll med Mobile enheter som aksesserer firmadata. Samt at MDM gir en bedre brukeropplevelse enn MAM. Oppsett av MDM som tillegg eller alternativ til MAM kan utføres på Kundens forespørsel som Timebasert Konsulenttjeneste.

Leverandøren anbefaler bruk av MDM for sikring av organisasjonens mobile enheter og nettbrett.

  • Begrensninger og forbehold

Den beste brukeropplevelsen vil oppnås ved bruk av Leverandørens standard klientmodeller med Windows 11 Pro eller nyere versjoner. Leverandørens muligheter for bistand, brukerstøtte og rettetider vil kunne påvirkes av de faktiske forhold omkring tredjepartsprodukter og -leverandører.

Vi fraråder bruk av enheter som er eldre enn 4 år, da dette vil føre til begrensninger i sikkerhet, ytelse, funksjonalitet og kompatibilitet.

Windows Home Edition er ikke støttet og kan ikke benyttes i forbindelse med Leverandørens tjenester for drift og administrasjon av PC klienter.

365 Arbeidsplass inkluderer ikke følgende tilleggsarbeid:

  • Fysisk oppmøte hos Kunden/on-site arbeid.
  • Maskinvarefeil som ikke dekkes av produsentens garantier
  • Datarekonstruksjon etter datatap

3.9        Datalagring

Løsningen betinger at forretningsinformasjon lagres i Leverandørens eller Microsofts datasentre ut fra hvilken 365 Arbeidsplass-alternativ som benyttes. Brukere som lagrer forretningsinformasjon, privat informasjon eller andre personlige data kun lokalt på klientenheten, eller på områder som ikke er omfattet av tjenesten, er selv ansvarlig for å sikre slike data.

3.10    Tilbakestilling av enheter

Som et ledd i feilrettingsprosedyrer, fjerning av virus og andre situasjoner (som f.eks bytte av hovedkort) forbeholder Leverandøren seg retten til å slette og tilbakestille brukerenheter til fabrikkinnstillinger. Før sletting av data iverksettes fra Leverandøren sin side, skal Brukeren varsles. Arbeid med sikring av data på enheter i forbindelse med feilretting er ikke inkludert i tjenesten, men kan utføres som Timebasert Konsulenttjeneste. Dette gjelder også bistand i forbindelse med installasjon av applikasjoner som ikke inngår i tjeneste for distribusjon fra Leverandøren.

 

3. 12 Verktøy

365 Arbeidsplass inkluderer lisenser og drift av nødvendige verktøy. Leverandøren velger verktøy for å kunne levere etter avtalens intensjoner. Verktøyene kan være inkludert med klienten eller være tredjepartsverktøy.

4         Opsjoner

365 Arbeidsplass er utviklet for å dekke et bredt spekter av behov, basert på Leverandørens kvalifiserte standarder. Leverandøren tilbyr også et sett med tilleggstjenester og opsjoner som gir Kunde muligheten til å tilpasse løsningen ytterligere – enten du har behov for utvidet sikkerhet, tilpasset programvare, eller ekstra driftstjenester.

Disse opsjonene er tilgjengelige som valgfrie tillegg til standard tjenestepakker, og kan aktiveres ved behov. Noen krever etableringskostnad, mens andre prises som konsulenttjenester eller etter enhetspris, i henhold til gjeldende avtalevilkår.

Tilleggstjenestene er utviklet med samme prinsipper som resten av 365 Arbeidsplass – høy sikkerhet, god brukeropplevelse og kontinuerlig vedlikehold. Dette gir deg fleksibilitet til å møte endrede behov, samtidig som du beholder kontroll og oversikt.

Tilgjengelige opsjoner er i kontinuerlig utvikling. Ta kontakt med den kunderådgiver for mer informasjon.

 

Endringer

 

Endringer 01.01.26:

  • Angitt adskillelse av lisens og forvaltning
  • Lagt til punkt om Leverandørens selvbetjeningsportal
  • Lagt til punkt om Microsoft Customer Agreement (MCA)
  • Spesifisert 365 Arbeidsplass Drift SLA
  • Oppdatert 365 Arbeidsplass Sikkerhets SLA
  • Nettbasert sikkerhetsopplæring endret til opsjon
  • Diverse presiseringer og språkrevisjon